21 mars 2011

Premiär för Cupcake Delight

Upplagd av Cupcake Delight kl. 18:24
På onsdag kommer jag att leverera min första officiella cupcake-beställning till premiären för den nya butiken Rabalder som finns i Pentiks gamla lokal mittemot MVG-gallerian.
Detta blir även startskotten för min officiella existens som cupcake/tårtmakare i Umeå.
Jag har bakat cupcakes i många år då jag fallit rejält för detta ljuvliga bakverk som kan varieras i oändlighet, oavsett om det gäller färg, utseende eller smak. Allt går att skapa!
På denna sida kommer du att kunna se bilder på mina "cuppisar", samt välja från olika menyer och givetvis lägga din beställning.
Välkommen till min värld av cupcakes som ger sådan glädje, lust, nöje, behag och förtjusning!

0 kommentarer on "Premiär för Cupcake Delight"

Skicka en kommentar

 

Cupcake Delight Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez